8 Feb

Datum:2011-02-08 Klockan:17:37:50

hejjsan bloggen, nu var det ett tag sen man skrev, livet rullar på som vanligt. Matheus växer o växer o lär sig nya saker hela tiden :)
På måndag fyller jag år , 18 ÅR JIPPY! så i helgen blir de främmande, så mkt att fixa inför det.
Idag åkte jag ut hit till vall o blir kvar över natten, i morgon ska vi baka o åka på kalas till min kusin Tindra ute i lummelunda, alltid lika trevligt att träffa släkten :)
Har även fått en ny kusin, en liten Leo. Super söt! :)

Under dom här dagarn har matheus träffat sin pappa, så får se hur allt går med det :)
Kul att han hörde av sig iaf :)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: hannis

Mysigt :)

Datum:2011-02-12 Tid:15:03:06
URL: http://hemelia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vem är pappan?

Datum:2011-02-20 Tid:14:50:00
URL: http://bakerss.blogg.se/
Postat av: Sara

gud va fin blogg :)

Jag har läst lite, men kan inte hitta något om Matheus pappa. "Finns" där någon pappa, om man säger så :)?



KRam

Datum:2011-03-07 Tid:19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback