Första december

Datum:2011-12-01 Klockan:12:16:45

Hellu bloggen!
Nu var de ett tag sen sist o kände att de var dags att skriva nu!

Det har inte hänt allt för mycket sen sist jag skrev.
Vi har lega sjuka fram o tillbaka, o nu har Matheus åkt på halsfluss... :/

I torsdags den 24novemer fyllde pojkvännen år, hela 22 år :P
Så han va nere nu i helgen, så blev kalas i lördags, även utgång på kvällen då rosika hängde med :)
I födelsedags present till min älskling köpte jag två tröjor, deo, ett mobilskal o en nalle :) Han såg nöjd ut iaf <3

För mesta dels av tiden han varit nere har vi umgåts mycket med hans familj, vilket har varit kul.
Hann även med massa mys själva, så de va skönt. och nu ses vi inte förens till jul, tur att de inte är så långt kvar!
Jag älskar mina killar :) <3

Iförrgår var de julbak här hemma så fått klart det mesta, ska ännu baka mera.
Julklapparna ska ännu fixa´s också, hoppas jag hinner med de mesta nu i helgen.
Jul kommer jag o matheus fira med Henke o hans familj, ska bli super mysigt :)
Sen kommer de va fullt upp i mellandagarna för man ska hem till massa folk hehe, men de blir nog bra !

Nu ska jag mysa med lillprinsen! :)



Mammas sjukling <3



;)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Så söt! =) Jobbigt med massa sjukdommar. Är ju såna tider nu. fy.

Datum:2011-12-21 Tid:20:20:41
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

Datum:2012-02-18 Tid:23:49:01
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback