Partypinglorna :D

Datum:2011-08-03 Klockan:15:07:40
Helluu på er alla läsare, ser att ni är flitiga att kolla in på bloggen,
trots att jag skriver ibland :P
Just nu sitter jag o tar de lugnt, ska snart fixa i lägenheten för ikväll ska de bli lite för fest hos
mig sen vidare på krogen ikväll med ett par brudar, ska bli skoj!
Matheus ska ut till sin mommo & moffa över natten, så mamma hämtar han om någon timme :)
I morgon ååker älsklingen iväg till tyskland o kommer tillbaka på fredag kväll, som tur är ska vi hinna ses en stund
sen så man kan få lite mys pys med han med tanke på att vi inte har tid för de sen :P
O så åker han tillbaka hem på söndag :( <3
Btw, Matheus farmor har hört av sig o vill träffas, så nästa vecka ska vi ta en fika på stan!
Ska bli intressant o se :)
Lillprinsen är ju så stor nu o har precis lärt sig gå själv, såååå sött! Han reser sig upp går några steg sen sättar han sig ner igen o så gör han så hela tiden ^^ :P
Mamma älskar dig! Nej nu ska de fixas snart kommer ebba hit sen blir de paaaarty! Pussss
/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: J. -18 och mamma till Julius

Sv: Jaha vad kul! :) När börjar Matheus på dagis då? :)Jag börjar med den 23, tror de flesta skolorna gör de..

Datum:2011-08-03 Tid:21:01:22
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback