good morning my dear readers :)

Datum:2011-04-22 Klockan:08:38:51


Idag ska vi ut till mamma o pappa i vall o äta god mat o massa mys med familjen o vänner, pappa har lovat att grilla så det ska blir super gott!  :)
Helena, Mathias, Edvin, Arvid o Gustav ska komma ut dit, ska bli trevligt!
Jag lär nog stanna över natten så kommer hem i morgon på dagen.

Annars idag är det super fin väder ute, solen lyser men det ser inte ut att vara så jätte varmt ute. Kán ju hoppas på att det är varmt iaf :)

Nu ska jag fixa i ordning mig o sen fixa Theus, plocka undan o få liv i Miranda haha , sen ringa mamma o se när dom kommer o hämtar oss.
Jag o MIkaela ska iaf hinna med att bli klara med baket som vi inte avslutade igår, påsk cupcaks :)

Lite nytagna bilder nu på morgonen på mig o lillprinsen!







Nu börjar min fräknar komma fram, syns bara när det börjr bli varmt ute, sen när det börjar bli kallt ute igen drar dom haha;)

Ha en bra dag, skriver mera ikväll :)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: H A N N I S

vilken fin design :)

mina fräknar har med kommit fram :P

Datum:2011-04-22 Tid:12:48:07
URL: http://hemelia.blogg.se/
Postat av: Theodora

Åh, jag har alltid varit så avundsjuk på min lillasysters fräknar. Jättefint! :)

Datum:2011-04-22 Tid:20:35:04
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback