Snabb fakta o Graviditeten :)

Datum:2011-04-16 Klockan:10:23:37

När fick du reda på att du var gravid? I Oktober.
Blev det en chock? Nja, jag hade känt på mig att jag var gravid men jag bröt ihop när jag såg att de visade positive på testet. 
Hur gammal var du? 16 år
Hade du mycket halsbränna? Började få de när jag var i sjunde månaden.
Spydde du mycket? Nej men mådde illa hela graviditeten.
Hade du mycket foglossning? Nej, men fick massa förvärkar från v 29.
Ditt sf mått som störst? kommer inte ihåg.
Har du fått bristningar? Ja jag fick lite på magen och på brösten, men inte alls mkt. Blev dock inte så stor :P
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Kände på mig att de var en pojke o jag hade rätt :)
Vad hoppades du på? Jag ville gärna ha en pojke och att ungen skulle va frisk :)
Gick du över tiden? Nej, han kom två dagar förtidigt.
Födde du för tidigt? Ja det gjorde jag. 
Hur var förlossningen? Den gick bra fram tills krystvärkarna kom, då klippte dom och drog ut han med sugklocka för hans hjärtljud sjönk och mina värkar la av. 
Blev du sydd? Jo de blev jag.
Dragen med sugklocka? ja
Hur många var inne i förlossningsrummet? 7 st tror jag, med tanke på att de blev bråttom att få ut han.
Hade du någon nära med dig? Ja mamma va med mig :)<3
Vilket BB födde du på? Visby BB
Hur stor var bebisen? 49 cm lång o vägde 3090g.
Vad fick den heta? Matheus
Var allting värt det? Ja självklart! :)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Natalina

Hej! tack för din kommentar =) Kul att höra att du läser den :) Hmm. Jag har nog alltid vetat att jag har varit det bara det att jag inte har vågat komma ut tidigare. Fast jag har haft killar innan men de har nog bara varit "för att", tror jag. Men nu så :) Men jag kom ut som det på riktigt för ungefär ett år sen =) Då blev jag tillsammans med Linda därför var det lättare. Fast det var ingen som blev direkt förvånad :)



Ta hand om dig.

Datum:2011-04-16 Tid:12:57:02
URL: http://natalina.se
Postat av: penny

Tack :) Du har en riktig liten sötnos du med :) Va kul att du tycker det, detsamma måste jag nog säga , kommer kika in här också en del :P

Datum:2011-04-16 Tid:13:40:35
URL: http://pennylicious.blogg.se/
Postat av: Lisa - Mamma till Tuva

Sv: Tack så mycket :) Och detsamma!



Så söt han är, nästan lika gammal som min dotter med ju ^^

Datum:2011-04-16 Tid:20:54:27
URL: http://finastetuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback