Härlig dag!

Datum:2011-04-28 Klockan:01:20:41

Godkväll bloggen, kom nyss hem. Har varit hos Rozsika hela kvällen :)
Idag har det varit mycket: Möte, BVC, farmor, stan sen rozsika.

Möte: det gick bra, pengarna kommer in som dom ska. Vi snackade även om skolan o dagis. Jag ska söka till hösten o hoppas på att Matheus får dagis plats till dess så man kan börja skolan :)
Så nu ska jag bara bestämma mig vilken linje jag ska gå!

BVC : gick jätte bra, Matheus väger nu 10,235g & är 73 lång :) gått upp 625 g o 3 cm längre sen sist!

Farmor: När vi var klara på bvc ringde mamma mig o sa att farmor ville att jag skulle komma förbi så jag Matheus o Mikaela tog en promenad dit. Farmor har varit iväg i Thailand i en månad så var kul att träffa henne igen. Hon bjöd på fika o vi satt ute på deras framsida o snackade i solen. Super trevligt! :)

Stan: Efter att vi kommit hem o kollat runt efter kläder att beställa så ringer Rozsika o säger att vi ska ner på stan för det var 30% på hela cubus så självklart fixar jag o Mikaela oss o tar en promenad dit o möter upp rozsika.Jag köpte två på shorts (lägger in bild i morgon) för 375 för båda :) Efter det gick mikaela hem o jag o rozsika gick till donken o åt. När vi åter kommer filip in o sätter sig vid oss o snackar ett tag sen hängde vi med han hem för vi hade inget att göa ändå!

Efter det gick vi hem till rozsika. Vi färgade håret på mig o satt bara o snackade o haft riktigt kul :)

Nu är det dags för sängen är helt slut verkligen, i morgon ska jag träffa rozsika o mikaela igen, GODNATT!!

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback