2011-04-15 09.30

Datum:2011-04-15 Klockan:09:30:20

Äntligen fredag :D
Eller ja inte för att det är något speciellt som händer men ändå, det är fredaaag!
Det var alltid fredagar man längtade till när man gick i skolan, man visste att helgen var här o det var supa för alla fjortisar, disco för dom coola (moi) haha, hemmakväller framför tv:en för dom som inte hade något att göra.

Fredagarna nu för mig är mys med Matheus, resten av familjen o vänner. Kvällar framför tv:en :)
O jag njuter av mitt liv, visst händer det inte mycket, mesta dels går min tid åt att ta hand om Matheus, träffar vänner emellanåt o familjen.

Ibland kan jag sakna mitt gammla liv, när man bara kunde dra iväg utan att behöva tänka på något annat, bara gå ut o veta att man bara hade sig själv att tänka på.
Ångrar absout inte Matheus, han gör mitt liv underbart o skulle inte byta han mot något i världen.



Mamma livet är faaaantastiskt, att se ens egen son som man skapat växa upp är en otrolig upplevelse. O skulle gärna gå igenom det igen i framtiden :)

Älskar dig, min son :)

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback