19.58

Datum:2011-04-19 Klockan:19:58:45

Hejasn alla söta läsare!
Idag har det varir super fint väder ute o varmt med. Har klarat mig med en tjocktröja bara :)
Jag, lillfisen o Mikaela tog en promenad till pappas jobb (cykel & MC hallen) o hälsade på.
Efter det gick vi ner på stan o kollade runt lite i affärerna efter det gick vi till Bingan o handlade mat till kvällen sen drog vi hem till mig!

Mikaela gick nu för en stund sen så nu myser jag o Matheus i soffan o kollar tv, ikväll blir det lugnt.
Miranda skulle sov här inatt igen för det var någon mässa hon skulle på så det blir sent innan dom är klara så :)



(Bilden är från igår)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Glad Påsk! :)

Datum:2011-04-20 Tid:13:19:19
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback