11.20

Datum:2011-04-17 Klockan:11:20:14

Hejsan alla sötnosar!
Idag fick man lite sovmorgon iaf, Theus väckte mig vid åtta ist för sju, vilket var sköönt så man fick sova lite längre åtminstonde.
Så vid åtta var det bara att ta sig upp ur sängen o fixa frukost till grabben o sen leka med han, alltid lika kul att se han så glad när man leker med han :)

Idag är det super fint väder ute så idag blir det en promenad o en tur till lekplatsen så Theus kan gunga lite, han tycker ju att det är så kul :)


Nu ska jag se ett avsnitt av "Angel" super bra serie, den hör ihop med "Buffy the vampier slayer" kan man säga.
Helt besatt av dom serierna, älskar dom. Önskar att det fanns ännu mera säsonger av dom det hade varit underbart :)






/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Louise - kvinnlig målare och mamma till Hampus

Hade min sons pappa klyddat så så hade jag inte velat ha honom i vårt liv. Både för mina egna skull och för barnet som inte skulle veta ut o in...



Vad vill du eller ska du plugga till?? Ja tyvärr e det inte lätt att hitta jobb utan att ha gått någon linje. Men jag tror du kommer klara det galant. =)

Datum:2011-04-17 Tid:15:21:38
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback