En fråga - ett svar

Datum:2010-09-20 Klockan:13:45:36
Kul att folk ställer frågor så ska svara här med tanke på att det är en anonym som frågar :)

Hej! Jag undrar en sak, när du fick reda på att du var gravid, tvekade du nånsin på om du skulle behålla barnet då? Eller var det helt självklart? Och hur reagerade din familj?

SVAR: Jo visst tvekade jag, jag gick till och med till en kurator för att diskutera. Men ju längre in i graviditeten jag kom så kände jag att jag ville behålla. 
De var inte så mycket positiva saker jag fick höra, blev väldigt känsligt hemma mellan mig o mamma tyvärr.
Men efter att de var försent att göra abort började de lugna ner sig hemma o folk började förstå att jag menade allvar med mitt val.
Och idag är Matheus de bästa som hänt mig, o jag ångrar ingenting :)

STÄLL GÄRNA MERA FRÅGOR, TYCKER BARA ATT DE ÄR KUL! :)
/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Hannis

SV: Allt är bra :D Hoppas allt är bra med er också :)

Datum:2010-09-20 Tid:16:10:17
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: Hannis

SV: Usch, hatar o va förkyld :( Har dock inte blivit så förkyld sen jag tog svininfluensa sprutan, trots jag vistats bland smittade så har ja inte åkt på de :P

hoppas lille matheus klarar sig ifrån viruset:)

Datum:2010-09-22 Tid:12:16:35
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback