Today

Datum:2010-10-04 Klockan:14:12:57
Hejjsan bloggen, hoppas allt är bra med er, med mig o Matheus är de bra förutom att båda är förkylda tyvärr..
Ja jag vet, mitt blogg-ande går åt skogen, inge vidare på de här men grejen är att jag  har inte fått en data än och jag passar på att sitta här när jag är hos mamma o pappa o hälsar på :)
Idag har jag o mamma varit i affären o handla, såklart var lillprinsen med oss :) Vi var även förbi o kollade på färg o tapeter i målaffären (kommer inte ihåg vad den hette). Ska ju få de fixat i hela lägenheten, ska bli skönt, då äntligen kanske man kan känna sig som hemma :) Mamma o pappa flyttar även snart också till Vall, huh vill inte. Kommer ju dom vara längre ifrån mig... :/
Idag lite senare efter att Mikaela har slutat ska vi dra oss bort till ungdomsmottagningen och kolla alla sjukdomar. Så man vet om man är ren eller inte :) Lika bra, har aldrig haft någon könssjukdom förut o hoppas på de nu med :)
Min stora kille, mamma älskar dig Matheus :)<33
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback