10.11.12

Datum:2010-11-12 Klockan:13:13:46

Hejjsan bloggen!
Sitter hemma hos mamma vid datan med älsklingen i famnen, myspys!
Under dom här dagarna som jag inte har skrivit så har umgåts med Mikaela, vi har bakat o varit på stan. Igår på dagen träffade jag jantra vi tog en mysig fika på stan inne på ringduvan :) Och efter de så mötte jag Mikaela så tog vi en sväng på stan o jag köpte en overoll till Matheus.

Nu ska jag, matheus o lille syster gå till en mysig pyssel affär. Ses!

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Hannis

Skönt att bo i stan :) Men dyrt har jag hört :O Åh mitt älskade gotland hahah :( Saknar det :D!!

Datum:2010-11-13 Tid:08:56:31
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: nathalie

kan inte du göra ett blogginlägg om hur du fick reda på att du var gravid, och hur dina föräldrar tog det osv :) skulle vara roligt att läsa :)

kram

Datum:2010-11-14 Tid:19:04:04
Postat av: J. -17 och mamma till Julius

det var trevligt, vi får göra om det :)

Datum:2010-11-17 Tid:18:26:43
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback