Ny blogg igen!

Datum:2010-08-28 Klockan:09:43:07
Hejjsan bloggen, nu har jag bytt blogg igen. Haha, men man kunde ju inte fixa min gamla blogg så den såg ut såhär :P Så får med med nu är de här jag bloggar! :)
Vakande nyss, Matheus var ju och tog spruta igår så han har varit lite gnällig men lyckades sova rätt bra inatt ändå, han fick alvedon innan vi somnade :) Han var så duktig, men han grät och de gjorde jag med kan jag säga :P
Mammas älskliing, <3
Nu väger lillprinsen 6300g o är 61 cm lång :)<3
Idag får vi se vad som händer, ska fixa lite hemma och sen ska jag nog hitta på något kul :)
Behöver gå på stan o fixa lite nytt till Matheus, han växer ju som bara den.
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback